☎ +380 (68) 891 37 50
по-русски
 

Конструкції та каркаси для банерів

«натягніть» конкурентів

Банерна конструкція

З банером дуже зручно їздити на пікнік: ПВХ-тканина захистить вашу п'яту точку від вологи. Тент для авто, навіс в альтанці - банер стане в нагоді й тут. Але для використання банера з метою рекламування найчастіше за все потрібні банерні конструкції: каркаси та рами, на яких ваша реклама розгорнеться у всій красі. У Києві таких конструкцій безліч - розтяжки, троли, стійки і стенди, металеві тримачі і жорсткі зварні каркаси. Традиційно їх ділять на конструкції для зовнішньої і внутрішньої реклами. Ми обрали інший принцип. Залежно від цілей замовника, BrightBox розділяє банерні конструкції на мобільні та стаціонарні.

Мобільний банер: реклама буває компактною

Прибити триметровий банер на стіну цвяхами вам не дозволять ні в одному конференц-залі. А тягнути з собою на виставку штендер, швидше за все, відмовиться ваш промоутер. Для виїзних заходів краще підійдуть мобільні банерні конструкції на розкладному каркасі. Вони мають полегшену вагу, компактно складаються в чохол, зручні для транспортування. Наприклад, Х-банер розміром 80х180 см в складеному вигляді схожий на рулон шпалер (15х6х128 см), важить 2 кг, збирається без інструментів і навіть більше - без ненормативної лексики.

Банерна конструкція

Мобільні банерні конструкції можуть бути різних розмірів. З невеликих (шириною до 1 м і висотою до 2 м) в Києві найчастіше замовляють мобільні стенди Рол-ап, Х-банер (павук) і L-банер. Якщо у вас є п'ять столів з продукцією і вісім симпатичних промо-дівчаток - краще використовувати фоновий стенд бренд-вол (прес-вол). Він масштабніший (від 3 до 15 м) і виглядає більш ефектно. А ще на фоні гарного бренд-волу люди полюбляють робити фото - не виключено, що ваше лого за спиною Маші з Дніпра набере популярності в соцмережах. Більше про те, як виглядають мобільні банерні конструкції, чим відрізняються між собою і з чого BrightBox їх робить, можна дізнатися в нашому розділі Продукція.

Банерна розтяжка: на «розігріві» вашого бізнесу

Банерна реклама в міні-форматі, але з дуже непоганою ефективністю. Розтяжки, перетяжки або троли над дорогою однозначно привертають увагу (якщо не водіїв, то знуджених дорогю пасажирів). Особливо добре працюють троли з інтригою - розтяжки, на яких реклама розкривається глядачеві «по шматочках». Чим більше таких банерів, тим вище запам'ятовування бренду. Тому рекламні розтяжки в Києві висять всюди - над магістралями, над тротуарами, в супермаркетах і ТРЦ. З урахуванням того, що троли кріпляться на тросах, для їх монтажу достатньо двох вертикальних опор (стовпи або стіни будівель). З нюансів: для таких перетяжок BrightBox радить використовувати двосторонній банер - вийде трохи дорожче, зате аудиторії ви отримаєте вдвічі більше.

Банерна конструкція

Брандмауер: реклама на рівні пташиного польоту

Від міні відразу переходимо до максі. Одним з найбільших форматів банерної (і взагалі зовнішньої) реклами вважається брандмауер. Це панно на стіні будинку або споруди, яке потрапляє в поле зору перехожих завжди, просто в силу своїх вражаючих розмірів. Стандартні габарити брандмауерів - 3х6 м. Такі панно зазвичай розміщують на фасадах торгівельних центрів та житлових будинків. На торцевих стінах, розташованих вздовж дороги, вішають «подовжений варіант» бранду - 3х8 або 3х10 м. Насправді гігантські полотна (5х15 м і більше) монтують на глухі стіни будівель без вікон. Чим вище, тим краще: кут огляду такої реклами досягає 800-1000 м.

Банерна конструкція

Розташування зобов'язує: у виготовленні брандмауера є специфічні нюанси. Ламінований банер для таких розмірів не годиться в принципі, краще використовувати литий, підвищеної міцності (510 г/м2 для панно площею до 20 м2 та 650 г/м2 для більш масштабних брандів). Реклама закріплюється на силову рамну конструкцію двома способами: або за допомогою тросів, протягнутих в люверси по периметру банера, або за рахунок арматури, яку вставляють в «кишеню» (загнутий і проклеєний край баннерного полотна).

У Києві популярний брандмауер на люверсах. BrightBox радить робити брандмауер з «кишенями». Банер на люверсах - класна штука для невеликого формату і безвітряної погоди. Але панно на висоті вітер буде рвати як ганчірку, незалежно від сили натяжіння. Саме на люверси йде основне навантаження, і в цих місцях банер рветься найчастіше. Але якщо люверси для клієнта - річ принципова, ми не йдемо наперекір. Ми йдемо на перекур, видихаємо і вставлаємо по периметру полотна трос, який візьме на себе навантаження в разі, якщо люверс всеж буде зірвано.

Каркас для банера з виносом: маска, я вас знаю.

Будинок, який будували не ви, складається з недоліків. Вікна, які вам не потрібні. Водостічна труба біля головного входу. Двері в підвал з виходом на проспект. Переробляти всі ці дурниці довго і дорого. Зате їх можна швидко і бюджетно замаскувати. Банер на металевому каркасі з виносом від стіни відмінно приховає будь-які непорозуміння фасаду. Навіть на старій цегляній «хрущовці» у вас вийде ідеально рівна і чітка картинка.

Банер
Банер
Банер

Величина виносу може бути будь-яких розумних розмірів (хоча з досвіду BrightBox, 10-15 см - це більше, ніж достатньо). Кронштейни для виносу монтуються в стіну намертво. Каркас вариться згідно вашим розмірам, з круглої, квадратної або кутової профільної труби, з антикорозійною обробкою і фарбуванням. Банер натягується на каркас з підворотом або за допомогою «кишень». Зблизька це виглядає більш естетично, ніж шнурівка на люверсах. А здалеку мало хто розбере, що ваш ефектний дизайн фасаду - по суті, просто банер.