☎ +380 (68) 891 37 50
по-русски
 

Друк рекламних банерів

розгорніться на всю широчинь

Банер

Банер для зовнішньої реклами - майже те ж саме, що банер в інтернеті. Це найбільш «загарбницький», широкомасштабний і в той же час дешевий спосіб розповісти про себе. Але є суттєва відмінність: зовнішній банер не вимкнеш одним кліком, і він не буде дратувати глядачів (якщо, звичайно, дизайнер не дарма їсть свою ковбасу). Ще один плюс: реклама на банері не обмежена в масштабах. Стандартні для Києва розміри банерів - від «метр на два» до «три на шість». Але за бажанням клієнта BrightBox виріже з них стрічки або склеїть їх у величезне «простирадло».

Серед усіх різновидів зовнішньої реклами в Києві банер не має конкурентів в універсальності. В руках професіоналів (так-так, це ми про себе) банерна тканина легко перетворюється в фасадну вивіску. Панель-кронштейн. Афішу. Плакат. Рекламний стенд. Фотозону. Банер можна повісити на балконі, на ганку і на паркані. Замаскувати їм похмурі стіни і заховати непотрібні вікна (брандмауер). Вийде це дешевше, ніж будь-які інші варіанти оформлення. Але виглядати буде доволі пристойно. Широкоформатний друк дозволяє нанести на банер хоч картину «Ведмедики на галявині», хоч скелет мамонта в пропорції 1:1. Все це з високим ступенем деталізації і підвищеною стійкістю до сонячних променів.

Банер
Банер
Банер
Банер

Виготовлення банерів: перевірка на щільність

Банери міцні, довговічні та стійкі до погодних умов. Про це вам розповість будь-який менеджер з реклами. І традиційно порадить купити литий банер - він хоч дорожче, але прослужить довше, ніж ламінований. Команда BrightBox не пропонує однозначних рішень. Ми вважаємо, що будь-які банери гідні й добрі, тільки кожен матеріал потрібен для певної мети. Банерною сіткою, приміром, зручно ловити карасів, а з литого банера вийде першокласний намет. Це додаткові опції. А по суті, головна відмінність всіх банерів - це щільність і спосіб виготовлення банерної тканині.

Банер з паперу

Це не сорок ватманів, що склеєні скотчем. І навіть не фотошпалери. Банерний папір просочений латексом (або нейлоном), завдяки чому пару місяців може спокійно мокнути під дощем. Непоганий бюджетний варіант для тимчасової вивіски або коротких рекламних кампаній (коли ви точно знаєте, що скоро будете змінювати картинку). Але папір залишається папером, Карл: натягнути такий банер на люверсах не вийде. Банерний папір підходить тільки для нанесення на тверду поверхню.

Банер

Ламінований банер

Виготовляється з банерної тканині в найтоншому її прояві. Максимальна щільність - 440 г/м2. Цього більш ніж достатньо для інтер'єрної реклами і навіть для тимчасових розтяжок на стінах або парканах. Ціна та якість зображення радує, послужить (без урахування погоди) близько двох років. Головні недоліки пов'язані з технологією виготовлення: ламіновану банерну тканину отримують склеюванням трьох шарів матеріалу (плівка-сітка-плівка). Такий «бутерброд» може заламуватися при згортанні, стає крихким від сильних морозів і більше схильний до розривів, ніж литий банер.

Банер

Литий банер

Виготовляється за іншим принципом. На армовану сітку наливають рідкий ПВХ і роблять «прокатку» через спеціальне обладнання. На виході маємо цілісний матеріал, який не заламується, не кришиться від морозів і не розшаровується. Така банерна тканина ідеально підходить для всіх видів вуличних розтяжок - на каркасі, на люверсах або кишенях, на шнурках і на саморізах. Міцність (і відповідно, ціна) литих банерів залежить від їх щільності. Найтонші (440 г/м2) будуть не на багато дорожче ламінованих, та велике рекламне полотно з них зробити не вийде. Стандартом для зовнішньої банерної реклами в Києві вважається литий банер щільністю 510 г/м2 (або 650, якщо необхідний виріб підвищеної міцності).

Банер

Банерна сітка (Mesh)

Вочевидь, це сітка. Тобто, перфорована тканина. На підкладці, з армуючим складом і зниженою щільністю (360 г/м2), матеріал Mesh відмінно витримує пориви вітру та пропускає до 70% сонячного світла. Він в півтора рази легше банера, тому банерну сітку можна зробити просто величезних розмірів. Найчастіше такі полотна використовують для маскування непривабливих фасадів і для реклами на об'єктах будівництва. З мінусів - точність зображення. Через структуру матеріалу якість друку на банерній сітці не перевищує 720 dpi (для порівняння, банерні вивіски друкують з якістю 1080 dpi).

Банер

Просвітный банер (Backlit)

Лита банерна тканина, яка просвічується. А якщо точніше - пропускає до 40% світла. Не виключено, що колись це був просто брак на виробництві. Зате зараз банер-бекліт успішно використовують в рекламних конструкціях з внутрішньою підсвіткою, для виготовлення бюджетних лайтбоксів, оформлення інтер'єрів і фотозон зі світловими ефектами. Також просвітний банер може похвалитися поліпшеним лаковим покриттям - тобто, зображення на ньому буде виглядати максимально яскравим і соковитим.

Банер

Двосторонній банер (Blockout)

Не всі банери дивляться людям в обличчя. Розтяжки над дорогою і в торгівельних центрах, банерні стенди на виставках і конференціях, на жаль, знаходять свою тильну сторону. Навряд чи хтось обійде ваш банер, щоб його роздивитися. Тому в таких випадках він має бути двостороннім. Банер-блокаут - це лита банерна тканина, всередині якої прокладений шар світлонепроникного матеріалу. Зображення можна надрукувати з двох боків, при цьому силуети, кольори і контури не будуть «відбиватися» один на одного.

Банер