☎ +380 (68) 891 37 50
по-русски
 

Свіжа реклама

Штендер (мимохід)

Штендер (мимохід). Підніжка для клієнтів. Оптимальний інструмент, що привернути увагу на вулиці. Недорогий, простий у використанні, міцний та довговічний різновид виносної реклами.

 

Правила переносу: коли потрібен штендер і де допоможе «павук»?

Штендери

Найкраще з цим завданням впораються мобільні переносні конструкції, які можна в буквальному сенсі підставити людям під ноги. Звичайно, вдячні вам за це будуть далеко не всі, тому для вулиці вибирайте міцні та протиударні види реклами «на винос». Це штендери в різному виконанні, але обов’язково на металевому каркасі. Хардпостери з композиту в натуральному розмірі. Ростові фігури і джумби (муляжі). Але пам’ятайте: скромність тут не доречна. Враховуючи, скільки мимоходів і вказівників сьогодні бачать на вулиці перехожі, ваша реклама має виділятися.

Для виставкових комплексів і торгівельних центрів більше підходять легкі, але масштабні конструкції. Наприклад, Х-банер («павук») або бренд-вол, на фоні яких (за умови старанності вашого дизайнера) люди будуть із задоволенням робити селфі і постити його в соцмережах. Тантамарески — окремий вид розваги відвідувачів ТРЦ. Вдалий образ, отвір для обличчя і ненав’язливий (!) логотип — цього достатньо, щоб ваша реклама на повних парах понеслася в люди.

Тантамареска

Пам'ятаємо, що реклама — це перш за все, інформація. Про високий рівень ваших послуг і незрівнянну якість ваших товарів. Таку інформацію треба давати людям безкоштовно. Тому в приміщенні та на вулиці однаково добре працюють інфостійки для розміщення POS-матеріалів.

Инфостойка

Є така статистика (спасибі допитливим американцям): щоб інформація відклалася в пам’яті людини, її треба побачити від 3 до 5 разів. Рахуємо. Штендер на вулиці — раз. Безкоштовний флаєрок на інфостійці біля входу — два. Наклейка у вуличній вітрині або х-банер в торгівельному центрі — три. Клієнта вже взято в облогу, а отже з імовірністю 68% він рано чи пізно з'явиться в місці продажу вашого товару або послуги. Там вже мають бути напоготові інструменти інтер’єрної реклами. Адже наступне ваше завдання — не відпустити.

 

Інтер’єрні вивіски: від маленької таблички до стійкої асоціації

Проект

Якщо вибирати між зручним диваном і об’ємним лого на стіні вашого офісу — клієнту більше до вподоби, звичайно, диван. Але дослідження споживчої психології свідчать, що обидва ці елементи інтер’єру важливі однаково. Фізичний комфорт жодним чином не скасовує, а навпаки, посилює необхідність психологічного комфорту. Простіше кажучи, коли людина зручно вмостила свою п’яту точку, вона починає роздивлятися стіни.

Стіни не можуть бути голими. Ніде. Чи то в холі приватної клініки, чи в модному бутіку або скромному м’ясному магазинчику. Чим більше стилю буде витримано в оформленні інтер’єру, тим більше довіри до вашого бізнесу виникне у відвідувача. Чим більше елементів бренду буде потрапляти йому на очі, тим стійкішою буде асоціація зі стабільною і надійною компанією. При цьому не треба вистрибувати з штанів і купувати рекламні дисплеї з діагоналлю під два метри. Фахівці BrightBox готові запропонувати вам безліч варіантів бюджетної, але стильної інтер’єрної реклами.

Фреймлайти і акрілайти у внутрішній (indoor) рекламі ніхто не відміняв. Проте не менш ефектно на стіни виглядатимуть несвітлові об’ємні або псевдооб’ємні букви з ПВХ чи пенопласту. Лаконічне лого можна вирізати з пластика чи композиту. Повісити таблички з прозорого оргскла. Дуже стильно виглядає екосольвентний друк на спеціальному полотні: такі картини на підрамниках виглядають набагато дорожче, ніж коштують насправді. І не забувайте про куточок споживача — за законом це обов’язковий елемент вашого декору, який в ідеалі теж має пасувати до загального стилю.

Veneto
М'ясний магазин
cliqfx
Клініка